Společnost VPO Protivanov získala ocenění Kvalitní firma

Upoutávka na plastová okna a dveře
Home > O firmě > Novinky > Společnost VPO Protivanov získala ocenění Kvalitní firma

„Kvalitní firma – ověřeno zákazníky“ je certifikace firem na základě hodnocení spokojenosti zákazníku.

 

 

Na veletrhu IBF Brno 2011 byli slavnostně vyhlášení noví držitelé značky „Kvalitní firma – ověřeno zákazníky“

 

Ve středu 13. 4. 2011 v 15.30 hod. na stánku APC Asociace pro certifikaci č. 142 v pavilonu V proběhlo slavnostní předávání certifikátů vybraným držitelům značky Kvalitní firma – ověřeno zákazníky. Mezi oceněnými firmami je i společnost VPO Protivanov, a.s.


logo kvalitní firma

 

Značku Kvalitní firma – ověřeno zákazníky udělují samotní zákazníci.

 

„Kvalitní firma – ověřeno zákazníky“ je certifikace firem na základě hodnocení spokojenosti zákazníku. V referenční analýze tyto firmy dosáhly vynikajícího hodnocení s průměrem do 1,5 (při hodnocení jako ve škole), což znamená že svoji práci odvádějí kvalitně, komunikují se svými zákazníky a v případě problémů tyto řeší ve prospěch zákazníka. VPO Protivanov, a.s. získala nadprůměrné hodnocení 1,21 a potvrzuje tak vnímání značky VPO Protivanov jako kvalitního produktu s výbornými referencemi.

Jedná se o funkční systém, který ověřuje kvalitu firem na reálných zákaznících. Značka „Kvalitní firma – ověřeno zákazníky“ není nálepka, kterou si mohou firmy koupit. Je to projekt, který pomáhá firmám a živnostníkům zlepšovat slabá místa a zákazníkům říká, že za své peníze dostanou odpovídající kvalitu.

Tato certifikace vychází z prvotní  myšlenky naší partnerské organizace  The Better Business Bureau, založené v USA již v roce 1912, která byla naší hlavní inspirací při přípravě českého projektu „Kvalitní firma – ověřeno zákazníky“.

Značka "Kvalitní firma – ověřeno zákazníky" garantuje důvěryhodnost, objektivní hodnocení certifikované firmy a především kvalitu poskytovaných služeb.

 

slavostní předání certifikátu Kvalitní firma

 

Na rozdíl od stávajících certifikací se program nezaměřuje na vnitropodnikové procesy, ale zkoumá spokojenost zákazníků v následujících oblastech:

1. Kvalita dodaných výrobků

2. Kvalita poskytovaných služeb

3. Kvalita komunikace

4. Chování pracovníků

5. Dodržování dohod

6. Řešení případných problémů

 

Zástupci certifikovaných firem se společně shodli na tom, že nejdůležitější jsou pro ně spokojenost zákazníka a kladné reference.

ok